Kdo chce, hledá způsoby, kdo nechce , hledá důvody.

Autoškola

28. listopadu 2007 v 7:50 | já |  O mně
Protože chodím do autoškoly už od září a je to celkem sranda, tak se s vámí chci podělit o můj edukační postup :D. Chodím do autoškoly Vlasty Tiché. Na přednášky chodím jak u nás ve škole (pátek 14:00 až15:00), tak na VŠB (pondělí 18:00 až 19:00). Autoškola funguje tak, že chodím na přednášky jak dlouho chci a až poté až budu sám chtít (za 2 měsíce nebo třeba za půl roku) jdu dělat jízdy. Jízd by mělo být 14 a to po jedné a půl hodině každá.
Po dokončení jízd se pak žádá o přidělení termínu zkoušek, který by měl být sdělen do (myslím že) 14 dní, ale zkoušky mohou být kdykoliv. Tím pádem vzniká nepříjemná prodleva.
Zkoušky se skládají z testů viz. www.novapravidla .cz , které musím udělat na 85%. Poté se jde na technickou zkoušku, kde dostanu 2 triviální otázky z techniky, což snad pro mne - zapáleného škodovkáře, nebude problém.Třetí část, ta nejhorší! Praktická jízda. U nás se obvykle jezdí Přívoz, centrum Ostravy a Vítkovice. To jsou samé křižovatky,jednosměrky, tramvaje, autobusy , přejezdy atp.
Záleží i na komisařích, jsou takoví, kteří vám neodpustí ani ň, ale jsou i schovívavější, kteří ví, že v tu chvíli je člověk nadopovaný adrenalinem a má trému a je vystresovaný až na půdu.

Přednášky: Dobráno všechno co se týká pravidel provozu na pozemní kominikaci, papírování se máme naučt sami.

Pokud se chcete dozvědět více, tak se podívejte na stránky autoškoly


Jízdy:
4.12. 7:30 Takže jsem seděl v Matizu, nic jsem nedělal. Vzájemně jsme si s učitelem dohodli jistá pravidla, kterých se budeme držet.Auto Matiz se 160 000 Km. Má to být benzín, ale jak to startovalo, tak jsem myslel že to je dýzl :D Hezky kloktá, to se mi moc líbí, je to skoro jako kilo. Taky se mě zeptal co to je spojka, tak jsem mu to začal líčit od setrváku k pedálu všechno. Přitom chtěl vědět k čemu slouží... mno nevadí :D Takže teorii jsme prošli, k autu mi řekl , že to je opravdu to nejzákladnější co vůbec může být, žádné ABS , airbagy (díkybohu), posilovače řízení, prostě nic. Už se těším na sobotu, budu se rozjíždět a zastavovat.
8.12. 10:30 První jezdící jízda, prostě jsem se rozjížděl a zastavoval na parkovišti. Pak jsem do toho přidal blinkry, druhý rychlostní stupeň a pořád tak dokola. Dokonce jsme objeli kousek Mariánských Hor. Od domu kultury Vítkovic směrem na UAN doprava, poté dozadu a zase doprava,pochvíli opět doprava a byli jsme na křižovatce u domu energetiky. Potom jsem objížděl nehodu, takže jsem musel objet tramvajový osrtůvek zleva a ještě se vyhnout "šikovně" stojícím příslušníkum policie. Skončil jsem na parkovišti, kde jsem začal.
Dát si pozor na řazení, hlídat si směr aneb pozor na obrubníky!
11.12 7:30 Začínáme opět naproti DKV a jedem zase stejný okruh Maránských Hor, ale na domu energetiky odbočujeme doleva a valíme na Vodárnu. Kupodivu nebyly žádné kolony, což mě velice mile překvapilo. Trošičku jsem se zapomněl když jsem na křižovatce na Vodárně místo trojky rval furt dvojku, sem byl nějak mimo 8( . Potom jsem to kuřil přes Svinov, no ale při 60Kmh už mi říkal abych ubral, přecejen bylo mokro. Pak na Martinov a kolem školy na Duhu k Albertu, tam malá přestávka. Slovan-dolů na Porubu Vozovnu a pak doleva a po trase 58 tedy na garáže kolem Duhy dolů a na parkoviště ke škole.
Dívat se více do zrcátek, o něco více řadit
12.12. 15:00 Začátek od DKV pak jsme jeli na centrum do těch kolon, takže jsem protěžoval jedničku na popojíždění v kolonách. Bylo to všude možně rozkopané, ale taky jsem jel po větším tahu na Bohumín , stejně jsem moc 50 Kmh nepřekročil, protože bylo mokro, nikam jsem nespěchal a navíc auto začne ve vyšších rychlostech pěkně žrát. Pouštěl jsem sanitku, na stejné křižovatce mi to zdechlo, ale zdá se mi, že to spíše pan učitel, mi šlápl nějak na brzdu , protože prý byla už žlutá na semaforu. Nevím, ale je to poprvé co mi to zdechlo, i když se nic nestalo. Jezdil jsem prakticky ve tmě a už chápu jak se cítí řidič když mu do očí perou světlomety protijedoucích kolon aut, všechno je mokré a vše se leskne a ještě k tomu je v autě na chcípnutí vedro. Fakt lidi ani na přechodu nemusíte být vidět, noste pestré oblečení a nespoléhejte se, že vás řidiči vidí, ani zdaleka nemusí ( ale ani zblízka :D) ! Tak jsem najezdil celkem asi mezi 20 -30 Kilometry (spíše něco přes 20 Km). Myslím si, že jsem nejel až tak špatně, ale musím přiznat, že jako jistotu cítím, když mi učitel jistí rozjezd- jistí to u sebe.
Podařilo se mi zvyknout si na zrcátka, směrovky taky dobré, řazení vcelku ujde.
Více se rozhlížet- hlava musí neustále kmitat ze strany na stranu na křižovatkách apod.
19.12. 6:00 Začátek od DKV pak jsme jeli kamsi na centrum, Vítkovice, Výškovice a motali jsme se kolem dokola, upřímně vám řeknu, že v tuto brzkou ranní hodinu jsem vnímal sotva cestu, nic víc. Byla tma a já si jel s klídkem svých 40-50Kmh. Při nájezdu na jakýsi hlavní tah jsem se v připojovacím pruhu nebyl schopný se připojit, protože všude byla tma, byla mokrá vozovka a proto se mi v zrcátkách všecko lesklo a neviděl jsem lautr nic.Ani pruhy, ani auta. V zrcátcích jsem měl jednu bíložlutou diskotéku, a tak jsem si netroufl tam vpálit. Taky mě zastihly ranní kolony. Dvakrát mi to chcíplo, celkem blbě, ale po ránu mi to prostě vypínalo (v hlavě). Je to nesmysl tak brzo jezdit. Jezdili jsme už přes komplikovanější křižovatky. Vyhodil jsem se na Svinově a vypadnul do školy.
MYSLET !, používat hlavu.... kouknout se na křižovatky do pravidel
15.1. 6:00 Dneska jsem jezdil s Fábií nejspíše 1.2 na plyn. Začínalo se opět od DKV. Jeli jsme poté na centrum. Tam jsem jel celkem slušně, ale při odbočování jsem páčku stiskl nějak šejdrem a tak jsem nezapl jen blinkr, ale rovněž dálkáče. V centru nám ale došel plyn. Plyn se zapíná tak, že se motor vytočí nad 4000 otáček, to je celkem morbidní. Zkoušel jsem jej tedy s vypnutou spojkou a dvojitým sešlápnutím akceleračního pedálu nahodit. Nenaskočil, nádrž byla prázdná. Takže z centra přes Mariánské Hory na Vodárnu. Jak jsem jel na Svinov, tak mi to auto trošku plavalo, těch 230 tis Km se už na něm muselo nějak podepsat. Potom jsme sjeli pod mosty a jeli jsme na LPG stanici, kde jsme si dali malou pauzu na načerpání plynu. Na stojan byl celkem neobvyklý pohled, protože litry přibývaly rychle, ale peníze nezvykle pomalu. Po načerpání jsem to zase vyhnal na 4000 otáček. Jeli jsme pak zpět na Vodárnu a na Mariánské Hory. Tam se přede mě dostal černý Hamr, taková velká kráva, přes kterou není nic vidět. Jel a najednou mi zastavil, bez blinkru, bez ničeho. Tedy člověk by očekával, že před ním bude asi kolona aut. To se mi moc nezdálo a objel jsem ho, žádná kolona tam nebyla. Potkal jsem jen dalšího blbce , který nemá dost slušnosti, aby dal blinkr.Chodci se kdovíproč pod Fabii vrhají mnohem ochotněji než pod Matiz, takže o prudčejší zastavení vozidla nebyla nouze. Nakonec jsem ale úspěšně dojel na parkoviště, přezul se a šel do školy.
Dojmy z jízdy Fábií jsou jen pozitivní.Pedály se mi zdály lehce posunuté doprava. Je to prostorné auto, dobře zatáčí. Spojka zabírá hned ze začátku a rozjezdy jsou tak velice příjemné.
Řazení je přesné a lehké, zato časté. Měl jsem trochu obavy ze zpátečky, která by se mi mohla zaměnit s jedničkou, ale to se nestalo. Velice příjemná byla bohatě dimenzovaná zpětná zrcátka. Jedinou nevýhodou je zapínání plynu. Plyn mi bohatě stačil na plazení se po Ostravě rychlostí 40Km/h, žádné problémy jsem neshledal, ani při jízdě 60Km/h.
Dnešní jízda byla příjemná.
20.3. 9:00 Po dlouhé a vleklé nemoci jsem se konečně dostal za volant. Již v tramvaji jsem viděl Fabii naší autoškoly a doufal, že v ní jede můj instruktor... Měl jsem štěstí a opět jsem jel ve Fabii. Tak jsem si seřídil zcátka i sedadlo a v klidu jsem zkušeně vyjel. Jeli jsme zhruba na centrum, pak na Kunčičky, Příbor, Výškovice tedy JV Ostravy a poté kolem ČEZ Arény (ten velký stadion) a zpět na Mar. Hory. Do řízení jsem se celkem rychle dostal a musím znovu pochválit perfektní rozjezdy oproti Matizu.Z rádia jsem slyšel o hromadné havárii na D1, jak se to tam šrotovalo.Mně se ale staly jen dvě neobvyklé situace. První se stala když jsme fičeli někde po nějakém mostě 70Km/h a stálo tam auto údržby a byla tam značka omezující rychlost na 30Km/h. Takže jsem upravil rychlost a objel jej. Jenže jako vzorný žák, jsem dodržel (ještě na ujištění od instruktora) předpisy. Problém byl v tom, že nikde nebylo zrušení omezení 30Km/h rychlosti, takže mi nezbývalo než se doplazit v rychlosti 30Km/h na křižovatku a pak až jet 70km/h.Učitel to okomentoval slovy, že tohle jim dělají naschvál, že my musíme prostě dodržet pravidla za každou cenu. Druhá byla již ke konci cesty. Přijížděli jsme od Futura přes kruháč po Novinářské a na křižovatce Varenské a Novinářské jsme stáli na semaforu. Takže prý pojedem rovně, že nás snad nikdo nebude spomalovat kvůli odbočení vlevo. Ani jedno ze tří aut před námi totiž nemělo zapnutý blinkr. Jede první auto, jede druhé auto, a třetí karviňák si střelí blinkr, najede si a ucpe celý náš pruh, protože dává přednost protijedoucím vozidlům. Jakkoliv jej objet je nemožné, protože vedle v pruhu uhání štrůdl. Výsledkem tohoto bylo to, že jsem stál na přechodě, už v křižovatce a za mnou náklaďáky a dodávky a učitel říkal něco jako, no jo karviňák to jsou ti nejhorší řidiči. Možná jsou, ale kde se hrabou na ty zlíňáky, kteří mají nová silná auta a kteří jezdí na čas. I když jsem měl obavy jak mi to půjde, tak se můžu skromně pochválit, že to nebylo nijak špatné. Nikde mi to nevhodně nezdechlo, nikde jsem nijak neznásilnil převodovku, vcelku pohodvá jízda. Už se těším na zítřek. Doufám, že si Fabie ještě užiju.
21.3. 7:30 Začátek jako vždy u DK Vítkovic. Dneska to ale už bylo trošku náročnější. Jeli jsme zase na Ostravu a obdobně jako včera, tentokrát jsme se ale motali po centru, čili jednosměrky, příkazy , zákazy omezené časem, typem auta a dávání přednosti s najížděním do křižovatek atp. Takové to přešlapování na místě a kroucení volantem jak jen to jde. Díkybohu Fabia to s mou pomocí zvládala vcelku obstojně. Poprvé jsem stál na přejezdu a čekal až přejede vlak. Nepříjemné bylo popojíždění v zácpě, furt jednička a neutrál a to celkem pěkný kus. Dokonce jsem uplatnil princip zipu a pustil jednoho řidiče z přípojného pruhu, který mi za to poděkoval, jenže dodávka za ním nechápala co to je zip a tak se mi tam nacpal dost natěsno. Řekl jsem si, že blbec blbcem zůstane a pustil ho. Co se týká plynu, tak ten se musí nahazovat pokaždé když chcípne motor a také když se motor dusí, tak se to rádo přepíná na benzín, takže mi to čas od času cvaklo na benzín, když jsem popojížděl v koloně. Kolona byla nepříjemná taky proto, že jsem byl jako v sauně, v tom autě bylo snad přes 40 C, protože pan instruktor má rád teplo. Protože jsem měl plné ruce a nohy práce, tak jsem na to neměl ani čas myslet. Nakonec jsem to zvládl, ale tentokrát jsme končili u nemocnice ve Vítkovicích. Myslím, že jsem nejel zrovna špatně, ale musím se podívat na přednosti, protože je nemám 100% zažité. Dnešní jízda se mi líbila.
3.4. 16:30 Začínali jsme jako vždy a jelo se do centra. Pan učitel mi řekl, že to dneska na jízdách s komisařem bylo otřesné, z devíti lidí udělal jen jeden. Pozitvní bylo to, že nebyla tma, ale slunce zase bylo nízko, tak mělo tendenci svítit do očí. No, dnes jsme ale změnili cestu, protože pan učitel zjistil, že žáci umí jednu cestu nazpameť, ale nejsou proto flexibilní, což se promítne u zkoušek tím, že jsou neschopní řešit nově vzniklé situace. No, dneska jsem zaperlil, když jsme jeli v jednosměrce a když tam byla značka, která ukončuje jednosměrku, tak se mě zeptal, co že to je. No tipnul jsem obousměrný provoz , ale nebylo to moc sebejisté... Protože takovou značku sem fakt nikdy neviděl (nebo o tom nevím) je to položený červený trojúhelník s dvěmy opačně orientovanými černými šipkami. Divná zančka... no nic. Pauza byla u Alberta u Hotelového Domu Jindřich. A couval jsem! Tedy mi učitel řekl kam najet a co udělat. Je nutno podotkonout, že místa na zajetí bylo požehnaně, i když bylo jenom jedno. Podařilo se mi zaparkovat, a to tak, že se dalo pohodlně vystoupit z automobilu. Jenže to nebylo symetrické po obou stranách, takže jsem to musel srovnat. A poté jsem konečně po 45minutách jízdy měl pauzičku, je třeba říct, že ten čas letí jak šílený, když člověk řídí. Pak jsem se motal zase po nejzapadlejších místech v centru, různé garáže a nevím co ještě... Dneska jsem poprvé byl na křižovatce ovládané příslušníkem. Ale dobré, byl hodný, nechal mě projet když už jsem se rozjel. No co se týká značek, tak jsem asi moc vysoký, protože když vjíždím do nějaké podezřelé uličky, tak mi roh sloupku u vrchu dokonale zakryje výhled na značku, což potěší. Co se týká nějakých incidentů, tak se nic nedělo, snad jen jeden puberťák mi při odbočování chtěl skočit pod kola. Nechtěl jsem se zastavit, protože jsem postřehl že už stojí, ale pan učitel mě zastavil. Je velice nepříjemný pocit, když člověk pak hledá spojku a ona je na podlaze. Pak ještě tlupa romských spoluobčanů velice neorganizovaně křižovala cestu. No ne že bych neměl sto chutí... Pro jistotu přecházel co nejúhlopřičněji a to tak, že by je předběhl Forest Gump. Jízda byla opět velice příjemná a bavila mě, ale dost jsem se zapotil (psychicky i fyzicky). S heslem "Pomalu ale jistě", se s vámi dnes loučím.Další jízda bude brzy.
8.4. 18:00 Začátek jako vždy. Ale to už jsem cítil, že na mě jde únava a jakási vygumovanost. Znáte to? Jak jste tak vygumovaní, a unavení, že se prostě zahledíte na něco a nevnímáte? No tak s tím jsem dnes ze všech sil bojoval, přidaly se k tomu ještě nějaké nepříjemnosti ze školy a měl jsem co dělat abych se ovládal a byl soustředěný na jízdu. Nepomohlo by mi ani kdybych si naliskal, prostě neovladatelná únava. Každopádně jsem přes to všechno nejel jako s pohřebákem, ale byl jsem o poznání méně akční než by bylo vhodné. Učitel to samo sebou poznal, a divil se jestli jsem zamilovaný nebo co... (no sice jsem, ale to s tím dnes nemělo nic společného). Byl jsem prostě mimo, ale jízdu jsem technicky vcelku zvládal, žádné vyložené chyby tam snad nebyly. Motali jsme se po centru a pak jsem se vyhodil na Vodárně a jel domů.Řekl mi:"Nebylo to dnes špatné, ale jezdíš i líp." S tím se nedá jinak, než souhlasit. Přesto jsem ale jel vcelku předvídavě, díval jsem se do zrcátek a většinou poznal komu dávat přednost. Každopádně si beru z dnešní jízdy ponaučení, že lézt do auta ve stavu snížené pozornosti a v tuposti je velice nezodpovědné. Člověk sice jede, ale reakce a pozornost jsou tytam. Nemůžu se dočkat postele.. tedy dobrou noc.
12.4. 9:30 Dneska jsem si řekl, že je třeba ukázat co je ve mně. Začátek na parkovišti jako vždy. Dámy a panové, mám jízdy naplánované až do konce, dojezdím to tento měsíc. Ale zpět k dnešku. Dnes je sobota , dopoledne, venku je zataženo a poprchávalo, takže provoz není nijak velký. Kromě běžného ježdění po Ostravě jsem se učil také rozjíždět do kopce. Zajeli jsme mezi domky a zastavili v prudším kopci, který není zcela ideální na oba rozjezdy. Pan učitel mi tedy řekl co a jak, že je třeba vnímat motor, předek a jak se klepe auto. Začali jsme s rozjezdem noha na brzdě a na plynu, který je ale vhodný na menší kopce. Vcelku se mi to dařilo. Tedy jsem stál na brzdě a pouštěl spojku (měl zařazenou jedničku) a jakmile se auto začalo klepat- tedy začala zabírat spojka, tak pustit brzdu a začít přidávat plyn a následně pouštět spojku. Druhý způsob se sešlápnutou spojkou , plynem a ruční brzdou se mi také vcelku dařil, protože mamka ho používá pořád , a proto už vím jak co následuje. Měl jsem ale tendenci zase zastavovat ručkou v tom kopci, bylo to silné nutkání ale i to jsem překonal.Zvládl jsem se tedy rozjet oběma způsoby, v autoškole se učí pouze na ruční brzdě. Za žádnou cenu to auto nesmí couvnout, což pan učitel říkal, že se to trénovalo tak, že žák si dal za zadní kola hodinky, prý to pak zvládli všichni ;) No já v provozu to taky, zvládl u Sýkorova mostu , akorát že jsem přecejen přidal plyn ala Need for Speed , což bylo zbytečné. Ale necouvnul jsem a to je nejdůležitější. Jinak jsem setrvačností (z jízdy rovně) málem zahučel (po krásné rovné cestě v centru) do zákazu vjezdu. Neviděl jsem značku no. Přestávku jsme měli u Fordu v Mariánských Horách , jak je Sconto. Právě u toho Sýkoráku za mnou zastavila žlutá stovečka :P. Pan učitel s úsměvem řekl, že tu už dlouho neviděl a to bych nebyl já, abych se toho nechytl a aby z toho nevznikl z mé strany monolog a to až k DK Vítkovic, kde jsme končili. Tentokrát si sám sebe pochválím, pan učitel byl taky vcelku spokojený, že jezdím pomalu, uváženě, že jízda je plynulá, ale ty značky mi pořád dávají kapky. Nelze jinak, než souhlasit. Dlaší jízda bude příští týden.



Citáty: (berte s nadhledem)
"Studenti! Kdy můžeme objet cyklistu přes plnou čáru? Pouze když ho srazíme a tím pádem se zněj stane překážka na pozemní komunikaci a té se můžeme vyhýbat přes plnou čáru."
"Pokud nemáte odhad, tak nesedejte za volant. Pokud řeknete na přestupkové komisi, že nemáte odhad, tak se s vámi bavit nebudou a řeknou vám, jak je možné, že máte řidičák."
"Studenti! Co uděláme když vidíme přechod plný chdoců? No? Zapnu stěrače a jedu dál."
"Ruční brzdu použít nemůžeš, žáci ji zničili, nebrzdí. Jde to na opravu v úterý."
"Hřbitovy jsou plné lidí, kteří do zatáčky přidávají!"
" Často se mi to teď stává, dej si na to pozor, Fabie je velké auto. Žáci tedy překážku objíždějí, ale já mířím přímo do ni."
 

1 člověk ohodnotil tento článek.

Komentáře

1 cypresss cypresss | 15. ledna 2008 v 20:08 | Reagovat

xD boRECZ

2 tom 1_1 tom 1_1 | 22. března 2008 v 21:23 | Reagovat

Pěkně napsané, akorát dva překlepy(?): Ta Fábie (tedy pokud je to ta s spz 2T8 5717)má motor 1,0 a ne 1,2. Takových Fábií u nás příliš mnoho nejezdí, protože většina se jich vyvezla do Španělska a Portugalska. A taky by mě zajímalo, kde jsi přišel na to, že má motor při vyšších rychlostech větší spotřebu?

Obecně platí, že nejnižší spotřeba automobilu je při nejvyšším rychlostním stupni a nízkých otáčkách (ale ne tak, aby se motor dusil - tedy u benzínových asi 2200-2500 ot./min a u dieslových 1500-200 ot./min). Vždyt už i u Škody 120 byla nejnižší spotřeba při 4. rychlostním stupni a rychlosti  93km/h!

Jinak přeju hodně štěstí u zkoušek; já je dělal loni v říjnu a musím říct, že dost záleží na komisaři. Já jsem měl naprosto perfektního pana Šimka, který nejen mě, ale i jiné adepty špíše povzbuzoval a uklidnoval, než stresoval. Osobně jsem chodil do Autoškoly Michal Pták, kterou si taktéž nemůžu vynachválit.

3 Em Em | 23. března 2008 v 22:05 | Reagovat

Co to má za SPZ fakt nevím, je to taková zelená potvora s nápisem stříbrným autoškola na dveřích, asi v základní vábavě. Ani obsah se mi nepodařilo zjistit,ale 1.0 jsou opravdu vzácné.

Nechce se mi to teď celé číst, ale co se týká spotřeby, tak to mi říkal sám instruktor, že  Matiz  zbytečně hodně žere  při vyšších rychlostech (je třeba brát v úvahu i tech. stav vozidel u autoškoly). Třeba fáčko má ideál 87Km/h a ještě po dešti, to je jízda ;)    

Co se týká štěstí, tak moc díky, přecejen je to pěkný záběr, ale nejvíc se bojím samotných testů :( , technika mi snad neudělá problém a co se týká jízd, tak si zdravě věřím... Na koho narazím samozřejmě nevím, ale tak či tak je to na mně , ne na komisaři, učiteli, či autě.  Snad všechno vyjde a bude to na poprvé.Přecejen to stojí nemalé peníze ;) Dík a stav se 3.4. mám další jízdu :D

4 stevo.(SK) stevo.(SK) | 5. dubna 2008 v 17:07 | Reagovat

ty robys vodicky na fabii 1.0 tak to mas dobre ja robim vodicky na golfe 1,9TDI a povem ty take zive auto si este newidel a zaujimave je ze aj ja som mal jazdu 3.4.2008

5 Em Em | 5. dubna 2008 v 18:25 | Reagovat

Tak to je fakt dobrá náhoda. Na tak silném autě bych dělat papíry nechtěl, vždyť to musí trhat srdce dusit to po městě... Jo, je to jedno litr a ještě k tomu s plynem :)

Ale jak říkám, požehnané auto, oproti  Matizu. Teď budu mít 3 jízdy velice brzy, takže tu toho bude přibývat.

6 stevo.(SK) stevo.(SK) | 6. dubna 2008 v 11:55 | Reagovat

aj ja asi tiez budem mat jazdy ale maz jedno hlavne ze bude vodicsky ci golf ci fabia alebo matiz  hlavne ze bude vodicky ne

7 Em Em | 6. dubna 2008 v 16:20 | Reagovat

Přesně tak

8 Ivanka Ivanka | E-mail | 31. ledna 2009 v 23:44 | Reagovat

Ahoj, já u pana Trčky dala aš v poho. Je moc hodný.  i když jsem udělala čtyři chyby tak mě nechal, neměj strach

9 petr petr | E-mail | Web | 5. července 2009 v 23:56 | Reagovat

Hezky napsané

10 lukas lukas | E-mail | 15. ledna 2011 v 16:48 | Reagovat

Po osobním rozhovoru s paní Tichou jsem nabyl dojmu,že sama neví,jak by,co,kde a proč...!Po dotazu,jak je to se závěrečnou zkouškou...(mají totiž červeně napsáno,že je zkouška v celkové ceně)mektala a točila stále něco,že jsem jí vůbec nerozuměl a vylezlo z toho,že 700 na magistrátě si to platím sám,takže vědomá lež z jejich strany-nesnáším lháře,obzvlášť písemně podané a nevysvětlitelné...!!!!

11 Klára Klára | 6. prosince 2011 v 22:34 | Reagovat

Ahoj, tak koukám, že si tu autoškolu dělal pěkně dlouho. :-( No někdy to nevyjde, tak jak si člověk přeje. Hlavně, že už to máš za sebou a určitě úspěšně! :-))

12 Zdeněk Zdeněk | 25. července 2012 v 3:59 | Reagovat

olomoucké autoškoly jsou zjevně nejlepší - http://www.rosek.cz/index/sluzby

13 Jana Jana | E-mail | Web | 25. září 2012 v 13:20 | Reagovat

Gratuluji k řidičáku, pěkný článek

14 Tomáš Tomáš | Web | 18. listopadu 2015 v 21:23 | Reagovat

Moc pěkný článek! Gratuluji k řidičáku!

15 Mirek Mirek | 2. února 2018 v 16:52 | Reagovat

Gratuluju k řidičáku. V tom příběhu se celkem vidím, nebylo to nic lehkého, ale naštěstí i díky super instruktorovi v této autoškole - http://www.autoskola-kladno.com/ jsem to nakonec dal.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.