Kdo chce, hledá způsoby, kdo nechce , hledá důvody.

Srpenec

13. srpna 2010 v 0:10
  V tomto dvojměsičním období se toho hodně odehrálo. Vezměme to od začátku.
První velká akce byl HG 2010. Urazil jsem celkem 638Km , spotřebu jsem raději nepočítal a
i kvůli nedotáhnutému filtru oleje jsem dolil asi 3litry. Bohužel hodně toho šlo přes kroužky nebo ventily. Jelo se skvěle, jenom mi sem tam chcípal motot při vyřazení, takže jsem zvýšil volnoběžky a problém jsem z velké části vyřešil. Cesta do Poděbrad byla převážně okolo 80Km/hod. Kousek od Poděbrad mi vypadlo táhlo z kulisy řazení, protože se vyviklala matka, kolegové, kteří to mají v malíčku to za chvíli nasadili a jelo se dál. Po příjezdu jsem auto na večer raději zakryl, kvůli hrozícím kroupám a zůstalo zakryté až do neděle, kdy jsem jel na letiště. Důvody byly tyto: neměl jsem spolujezdce na AOS, tak jsem se přidal k Robertovi do Rápida a taky to dost kouří, takže jsem nechtěl smradit. HG bylo opět dobře zorganizováno, neudály se žádné nepříjemnosti. Co mi bylo velice líto je to, že také kvůli vrtkavému počasí se hlavně sedělo, pilo a klábosilo- bohužel ne u aut. Pro mě bylo vždy HG klábosením u aut o autech, zkušenosti, zážitky atp.
Cesta zpět byla příjemná, ale utrhl jsem se, když se opravovalo ale už v Hradci jsem potkal Hudyse a pak jsme jeli až na Vysoké Mýto společně. Poté následoval úsek cesty, který je velice široký a je z něj nádherný rozhled po okolí. Jel jsem svých 70, ale viděl jsem, že kamion by mě rád předjel, takže jsem mu uhýbal jak jen to šlo, až mě po delší době předjel Abych to urychlil, tak jsem dal nohu z plynu. Odměnou mi byla krásná blinkrová šou. Poté sám až na Mohelnici, kde jsem se potkal s Tomem a jeho litříkem. Nestačil jsem jeho autobusáckému tempu, takže jsem se u Litovle utrhl. Nechtěně jsem si zajel Ecce Homo. Při asymetrických světlometech se na mě nořila svodidla ze tmy v každé zatáčce, takže 50Km/hod bylo tak akorát při mých řidičských schopnostech.
  Cesta byla nádherná, těměř ani živáčka, však taky bylo kolem 21:00. Opravdu jsem si jízdu v tu noc v kopcích ohromně užil. Žluté světlo z kapličky se mi odráželo o bílý plech dvěří pod oknem u řidiče, motor ševelil a šaltrpáka se nezastavila. Nijak jsem to nehonil, místy už začala pobíhat mlha. Jel jsem hodně na dálkáče 60-70Km/hod. Za cedulí "Vítejte v Moravskolsezském kraji" byla nově natáhnutá nádherná černá cesta s novými nástřiky a pravidelnými patníky, díky kterých jsem krásně viděl, kam cesta vede. U Opavy mě chytl déšť, ale dojel jsem šťastně do garáže, kde jsem přesně o půlnoci vystupoval z auta.
Celkově mohu říct, že jsem si jízdu užil a na zpáteční cestě jsem si říkal, že to je přesně na co jsem se celé roky těšil, přesně pro co to auto pořád držím a starám se o něj. V ten moment jsem si splnil velký sen.
  Další věc byl úklid v garáži. Jednalo se o přemístění kostry pionýra z pod ponku vedle ponku a uvolnění celého ponku. K tomu patřilo prozkoumání všech možných dílů a separace těch, které půjdou ruznými způsoby pryč (výměna, agol :-D). Plán jsem splnil na 100%.
Když jsem tak potom přrojížděl inzerci na internetu, tak mi padl do oka inzerát na prodej Jawy 551, tedy Jawetty, krásného to mopedu. Na fotkách vypadal jakštakš kompletní, takže jsem si pro něj zajel do Frýdku-Místku. Na první pohled se mi stav moc nelíbil, ale nakonec jsem ho vzal.
Další den jsem ho rozhodil a zkoumal co a jak.Motor chodí na protočení. Posháněl jsem nějaké díly a teď mi nutně chybí jen zapalování. Vytvořím mu vlastní položku v menu ;-) Dělám na něm jak to jenom jde, abych jej ideálně do 14 dní zprovoznil.
  Plány jsou jasné, dát dokupy Jawettu, potom zkusit i Babettu a pokud by někdo věděl o výbrusové sadě na Š 100 , nebo o celých nových vnitřnostech na GO za rozumnou cenu, tak dejte prosím vědět.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.